Рік випробувань та досягнень – підсумок 2019 року, Радослава Коельнер, генеральний директор Rawlplug

Рік випробувань та досягнень – підсумок 2019 року, Радослава Коельнер, генеральний директор Rawlplug

Всім очевидно, що 2019 рік став серйозним випробуванням для всієї будівельної галузі. Я переконаний, що як і компанія Rawlplug, так і інші ключові виробники галузі кріплення, з’єднання та інструменту були чудово підготовлені до обмежень і ризиків пов’язаних з нестабільною політичною та економічною ситуацією на окремих ринках. Однак, хоча ми знали про наслідки небезпечних для нас явищ, таких як нечітка цінова політика у сфері цін на сталь, порушена сезонність продажів, непередбачуваний процес Brexit, поглиблення конфліктів в Перській затоці і привид торгової війни між США та Китаєм, у всіх нас були серйозні сумніви щодо того, наскільки стабільними будуть прогнози продажів на минулий рік.  Тому ми безумовно раді підвести підсумки, дякуючи собі за стійкість і послідовність стратегії Rawlplug, орієнтованої на внутрішню продуктивність, підтримку темпів інновацій та розширення продажів.

Ми увійшли в 2019 рік, озброєні рішеннями та інструментами, які дозволили нам не тільки подолати перешкоди, що виникали на шляху досягнення наших цілей, але, перш за все, підвищити впізнаваність бренду і його репутацію експерта,  підвищити конкурентоспроможність нашої пропозиції на окремих ринках і як результат – збільшення розвитку бізнесу як серед існуючих, так і нових клієнтів.

Все це базувалося, серед іншого, на зміні комерційної пропозиції, орієнтованої, з одного боку,  на зменшення частки імпортної продукції, а з іншого – на інвестиції  у розвиток існуючих та впровадження нових високоякісних та технологічно прогресивних продуктів. Доповнення портфеля наших професійних продуктів спеціалізованими технічними послугами та інноваційною освітньою програмою Rawlplug Academy® було нашою відповіддю на актуальні потреби ринку, які очікували всебічної пропозиції від надійного та перевіреного партнера. У поєднанні з ефектом наших масштабних інвестицій в маркетингову діяльність, починаючи від унікальних рекламних кампаній в традиційних та інтернет-ЗМІ,  революційним за своєю формою мобільним навчальним центром RawlTruck і навчальним центром Rawlplug Academy в м.Редінг (Великобританія), до участі у важливих ділових заходах таких, як французький Batimat, Будівельний тиждень у Великобританії та «Велика п’ятірка» в Дубаї, ми змогли максимально використати потенціал всієї нашої групи. Це було дуже важливим для компанії Rawlplug, так як цей рік був особливим у зв’язку зі святкуванням 100-річчя нашого бренду, яке завершилося урочистим гала-концертом для всіх наших співробітників в Національному музичному форумі, будівлі великого архітектурного і культурного значення, в якій також використовувалися наші кріплення.  Це був хвилюючий досвід, сповнений дивовижних емоцій, які прекрасно доповнюють наші досягнення за останні 12 місяців.

Мотивація та мобілізація, що є результатом дій 2019 року, безумовно, знадобляться нам для методичного та розважливого вирішення завдань 2020 року.

Згадане на початку все ще є важливим для всієї галузі, але крім цього, зростають витрати на оплату праці, особливо у Європі, існує зростаюча необхідність ще більше покращувати якість обслуговування і пропонувати інноваційні рішення щодо продуктів і послуг , а також забезпечувати сталий розвиток бізнесу, нерозривно пов’язаного з охороною навколишнього середовища і соціальними зобов’язаннями. Ось чому нашим пріоритетом буде перш за все інтенсивне збільшення продажів на окремих ринках, а не стрімке зростання, як можна було спостерігати в нашій стратегії в попередні роки.