Rawlplug Australia представляє пропозицію бренду на виставці

Rawlplug Australia представляє пропозицію бренду на виставці

Конференція та виставка Synergy Group є щорічною подією і відбулася цього року 7–10 вересня в готелі Pullman в Альберт-Парку, Мельбурн. Ідею зустрічі найкраще описує її девіз: «Об’єднані зусилля двох чи більше людей дають ефект, набагато більший, ніж сума їхніх частин».

У виставці взяли участь майже 100 експонентів, які представили широкий асортимент будівельної продукції та послуг. Rawlplug Australia поділився стендом на заході з BBI – Brighton-Best International, дистриб’юторським партнером нашого бренду в Австралії та Новій Зеландії. Ми продемонстрували всі наші ключові  засоби кріплення, інструмент, анкери та газові пристрої для забивання цвяхів. Наш стенд відвідала дуже велика кількість відвідувачів заходу, які зацікавилися представленими новими продуктами, такими як хімічні анкери, твердосплавні свердла, рамне кріплення, а також підтримали основну пропозицію компанії  – механічні анкери.

«Хоча бренд Rawlplug не є широко відомим на австралійському ринку, був справжній інтерес і прихильне ставлення до нього, особливо серед професіоналів, які цікавляться кріпленнями. Подія стала чудовою нагодою для нас консолідувати відносини, які ми вже налагодили, а також налагодити контакти з новими дистриб’юторами, які прагнуть продавати нашу продукцію», — сказав Крейг Салмон, керуючий директор Rawlplug Australia.

Бренд Rawlplug почав працювати на ринку Австралії в березні 2020 року. Компанія під назвою Rawlplug Australia Pty Ltd була офіційно зареєстрована в квітні 2021 року. Таким чином, бренд вийшов на новий континент під час пандемії, що призвело до призупинення більшості ярмарків і ділових зустрічей. Зустріч Synergy Group у вересні стала лише другою можливістю після Sydney Build Show у червні продемонструвати широкі пропозиції Rawlplug компаніям і дистриб’юторам у цій частині світу.

Австралійська будівельна галузь є зростаючим  і процвітаючим сектором місцевої економіки. Будь-яка ініціатива в цій сфері може стати хорошим початком довгострокової співпраці з підприємцями, відділами інфраструктури та професіоналами галузі, тому відвідування виставок є інвестицією в майбутнє бренду на всьому континенті.