Високошвидкісна залізнична лінія HS2
Анкер-шурупи до бетону R-LX від Rawlplug пройшли серію суворих випробувань і тепер допомагають прокладати багатокілометрові залізничні тунелі під Лондоном. Це не єдині продукти Rawlplug, які довели свою цінність під час важкої роботи, пов’язаної з будівництвом другої високошвидкісної лінії Великобританії.
Високошвидкісна залізниця з низьким вмістом вуглецю HS2 наразі є найбільшим і найдорожчим інфраструктурним проєктом у Європі. Перша лінія HS з’єднала Лондон з тунелем під Ла-Маншем, а друга з’єднає Лондон, Бірмінгем і Манчестер.
У 2021 році Чілтернс на околиці Лондона перетворився на будівельний майданчик. Продукція Rawlplug підтримувала роботу двох величезних тунелебурильних машин (ТБМ), які британці назвали Флоренс і Сесілія (перша на честь Флоренс Найтінгейл, засновниці сучасного медсестринства, друга — Сесілії Пейн-Гапошкін, астронома). Анкери R-LX використовуються як тимчасові кріплення для генераторів та іншого обладнання, необхідного для руху TBM (кожний з них повинен подолати відстань 16 км). Газові пристрої для забивання цвяхів до металу та бетону R-SC40II також чудово працюють під землею. Їхнє завдання — надійно закріпити труби у щойно пробурених тунелях.
Наразі Rawlplug надав Лондону понад 10 000 анкерів, а також загалом 60 000 цвяхів і універсальних тримачів для кабелів (R-SC40-HEX). Оскільки Флоренс і Сесілія продовжуватимуть прокладати свої тунелі ще два роки, незабаром ці цифри зростуть – відповідно до 250 000 анкерів і 500 000 цвяхів і тримачів для кабелів.
Участь у першому етапі будівництва HS2 – це ще одна сторінка у чудовій співпраці з VJ Technology, одним із ключових партнерів Rawlplug. Швидше за все, це призведе до використання ще більшого асортименту продуктів Rawlplug.