Залізничний тунель біля підніжжя Гімалаїв
272 км – це довжина залізничної лінії від Удхампура до Барамулли, яка з’єднує долину Кашміру з індійською залізничною мережею в рамках проекту Удхампур–Срінагар–Барамулла (USBRL). Інвестиція настільки важлива, що її ще у 2002 році визнали проектом загальнодержавного значення. Водночас, вона не проста. Тунелі, які будуть побудовані в рамках USBRL, прокладаються в дуже нерівній гірській місцевості, що характеризується найскладнішою та складною геологічною структурою Гімалаїв.
Всього буде аж 38 транспортних тунелів. Найдовший (не тільки за цим проектом, а й у всій Індії) — 12,75 км, а довжина всіх — 119 км.
USBRL також вимагає, щоб мости, в тому числі міст Ченаб (загальна довжина – 1315 м, проліт арки – 467 м, висота – 359 м над руслом річки), стали найвищим залізничним мостом у світі. Анджі Кхад стане першим вантовим мостом Індійської залізниці.
Процес вибору інвестиційного партнера тривав аж два роки. Однак остаточне рішення підрядників, Konkan Railway Corporation Limited India і Shree Electricals, не залишило жодних сумнівів: саме Rawlplug підписав контракт на обслуговування тунелів від T6 до T12. Тому ми надали компаніям KRCL і Shree Electricals 88 000 анкерів R-HPTII-A4, виготовлених із високоякісної нержавіючої сталі (з низьким вмістом вуглецю, з додаванням міді, що вирізняється чудовою термостійкістю на додачу до антикорозійних властивостей), які виявляються необхідними на такій складній місцевості.
Щодо термінів поставки, Rawlplug впорався із завданням протягом 3 тижнів. Виробнича ефективність і логістична точність Rawlplug в Індії допомогла досягти тривалої співпраці з приватними підрядниками, такими як TATA Group, L&T Group, IRCON і GECPL.